I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, December 3, 2008

Nukilan Rasa..Syukran Dan Penghargaan

Assalamualaikum WBT...

Terlebih dahulu setinggi-tinggi kesyukuran di panjatkan ke hadrat Allah SWT yang mencipta,memiliki dan mentadbir alam ini di atas limpah rahmat-Nya memberikan hamba yang lemah ini kesihatan dan kesejahteraan hidup untuk meneruskan liku-liku kehidupan di dunia yang fana ini..Selawat dan salam ke atas junjungan besar, Nabi Muhammad SAW yang memimpin manusia ke jalan yang benar..

Di kesempatan ini juga diri ini mengucapkan syukran jazilan yang tak terhingga buat ayahanda dan bonda tercinta, Hj. Mustaffa bin Abdullah dan Hjh. Fatimah binti A. Rahman di atas segala jasa dan pengorbanan yang begitu tinggi nilainya di dalam membesar dan mendidik anakmu ini..Salam kasih dan sayang buat adik-beradikku yang selama ini begitu setia menjadi peneman suka dan duka ku selama ini..abg yu, kak jah, abg din, kak bah dan adeq ikhwan..serta kakak dan abang iparku..kak long, abg, kak na dan abg sham..









~Bonda dan Ayahanda yang tercinta~










Tidakku lupakan juga semua guru dan pensyarahku yang begitu gigih mengajar dan mendidikku sehingga ke tahap ini bermula sesi awal pengajianku di Pasti Rusila, Sek. Keb. Rusila (SKR), Sek. Men. Agama Marang (SMAMT), Kolej Matrikulasi Pahang (KMPh) dan Universiti Malaya (UM).. Jasa mereka akan kukenang hingga ke akhir hayat..doakanlah kejayaan anak didikmu ini di dunia dan di akhirat..InsyaAllah..Salam rindu dan sayang buat teman-teman seperjuangan walau di mana berada..teringatku kepada sebuah nasyid oleh kumpulan Shoutul Amal, Nostalgia :
Terkenang sebuah memori lalu,
Kisah persahabatan kita bersama,
Di dalam satu pengajian,
Menuntut ilmu dan pengalaman,
Mengingatkanku pengorbananmu,
Terpahat padu di kalbuku..
Bersama rakan taulan dan guru,
Tawa riangmu menghiburkan hatiku,
Indahnya suasana ketika itu,
Terjalin UKHUWWAH SEJATI..


Semoga ukhuwwah yang terjalin ini mendapat keredhaan-Nya dan kekal hingga ke akhir hayat..Di doakan agar kalian semua berada di dalam rahmat dan kasih sayang-Nya..Semoga cemerlang di dunia dan di akhirat..Bittaufiq Wannajah..Insyaallah..

Antara tempat pengajian ilmu yang menyimpan 1001 kenangan suka dan duka di dalam diari hidupku :








~Sek. Men. Agama Marang~














~Kolej Matrikulasi Pahang~
...Peneraju Kecemerlangan...

















~Universiti Malaya~
...Tradisi Kecemerlangan...

No comments: